インフィード型広告は、ソーシャルメディアやニュースサイト、ブログなどのフィード(情報の流れ)に自然に溶け込む形で表示される広告の一つです。この広告形式は、ユーザーが閲覧しているコンテンツの一部として表示されるため、ユーザーのエクスペリエンスを損なわず、広告への関心を高める効果があります。 インフィード型広告は、ユーザーに自然に情報を伝える効果的な手法です。企業は、この広告形式を活用することで、ターゲットオーディエンスとのエンゲージメントを深め、ブランド認知度やコンバージョン率を向上させることができます。
In-feed advertising
In-feed advertising is a type of advertising that is displayed in a way that naturally blends into the feed (information flow) of social media, news sites, blogs, etc. This ad format appears as part of the content the user is viewing, so it doesn’t disrupt the user’s experience and increases their interest in the ad. In-feed advertising is an effective way to naturally convey information to users. This advertising format allows businesses to deepen engagement with their target audience, increasing brand awareness and conversion rates.